27 February, 2009

Edward....

All this whole "edward" thingy is kinda killing me too ( I am not irritated by it , tapi makes me think deeply, mungkin sebab dah makin tua tapi tak rasa tua....Alamak!!! dah tua lah!!) ....Haiihhh.... Tak pe la... layan je la mood jiwang karats diri sendiri ni....lagi pun, this is a part of Mid-life crisis kan...so, it's normal.....

Reminded me of old "edward"s. NO ! ... they are not "edward"... If they are my "edward", then, I am not in this shoes, Am I right?.. Maka, "Non-edward" tu smua kita tolak jauh jauh ojay. jgn fikirkan lagi dah ... tak bagus untuk kesihatan minda, rohani dan jasmani.... Cewahh.... :)

Of course, no one pressured me to look for my "edward", tapi...... he..he..he... I am only human kan..... Not perfect..... But,who doesn't want to be happy, bahagia, loved, and to love....

Yeah, sometimes,i felt like, I am not beautiful enough to get my "edward"(memang tak lawa pun, dan saya sedar diri saya...."edward' mungkin suka orang yang lawa je kan...), Not qualified enough to get my "edward" (Ye lah, nak dapat kan "edward" bukan mcm buat Masters or Degree) Mungkin jugak not qualified coz masih lg dalam kategori " Budak Hingusan".... ( dah kalau hari hari masih kena alergy and asyik sneezing and having running nose je...) Entah la... I also dunno, Allah Knows Best. Reminds me of one thing, while all others at my age beli benda alah Madagascar tu untuk anak, I pulak, beli utk diri sendiri kih...kih....kih.... haihhhh apa nak jadi nih....

Mungkin in my life, nak 'dapat'kan "edward" lagi teruk 100% cabarannya dari nak mendapatkan PhD kot ... Entahlah....


Anyway, "Edward" and PhD boleh ke substitute?


I dun think so...



Oh Well, I'll just continue my journey in this place called Earth...Insyallah, di izinkan Allah, satu hari, jumpa lah kot dgn "edward" tu. ( <----- ni kata-kata "Think Positive" untuk menyedapkan hati...he...he...he...) InsyaAllah....


Peace..... v(^_^)


he...he....he.....

8 comments:

Aizan Suhaira said...

What on earth are you going on and on about this Edward fellow? Are you referring to Edward from that teenybopper Twilight movie?

You like guys with that kind of look? Ughhh... looks too 'budak' for me. I like men. REAL men. Not boys.

Why not look for Edwardian old boys? They're pretty cute ;)

Anonymous said...

Celine Dion kata..."dont give up on your faith, loves come to those who beleive it, and that's the way it is..."

Maktam kata...keep those madagascar figurine collections for ur own...not for ur "anak sedara"...
lengkali!!

What's luv gotta do ? said...

Aizan: edward secara tiba tiba dgn rasminya menjadi nama khas utk dream guy he...he... my housemate , dia la yang start ni smua he..he.. dia giler baca buku Twilight skrang.

I would like to check out those Old Edwardian boys kih...kih...kih....

Mak Tam : Thanks Mak Tam !!! :)

tisjustME said...

hey... EDWARD tak tgk muka laa.. he's more noble than that. if u find that sumone and he loves you for who you are and he sees that special thing that others dont see in you, than u've finally found EDWARD :)

Anonymous said...

"you make my heart melt"...huhuhu

What's luv gotta do ? said...
This comment has been removed by the author.
What's luv gotta do ? said...

melting.....melting.... mcm chocolate dah ni.....
nak jadi chocolate fountain utk fondue dah ni.... Goshhh....

amirulhusnitekpi said...

assalamua'laikum

Aizan: you look like Fara Fauzana la...

Flinders' girls: huyooo.....is this the 'jiwang karats' year or what????

Mana itu 'Edward'?? Meh aku nak perkenal kat budak2 jiwang nih...