18 May, 2009

2009 cute's blogger award




Peraturan untuk menerima award ini ialah:

1. Copy badge "2009 Cute's Blogger Award" di atas untuk diletakkan di blog anda. ( as above... :p )

2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.
The award telah di berikan kepada saya oleh Dayah. Dayah adalah coursemate/classmate saya masa Bacc ( Bachelor of Accountancy) di UiTM Shah Alam dulu.Saya suka baca blog dayah sebab dayah suka cerita tentang development anak anaknya yang comel, Dania dan Alysha. Dayah juga gemar menjahit dan kebelakangan ni, bnyk projek menarik yang Dayah dah dapat complete kan...Dayah kalau ada kat Adelaide, mesti hari hari pi Lincraft hehehe...Oh ye, saya dgn dayah dah lost toch dah actually, tapi saya jumpa Blog Dayah melalui Blog Ibu Uwais, so dari situ saya dan Dayah berhubung kembali sebab saya ceritakan pada Dayah tentang Lincraft hehehe
.
3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag)
Fakta atau Auta ( hehhehehehe)
1. Saya lahir di pulau pinang
2. Saya adalah anak kedua merangkap middle child dalam family
3.saya suka binatang dan sangat sangat sangat SANGAT SANGAT suka dan sayangkan Kucing ( especially kucing-kucing saya). Tapi saya sangat sangat sangat SANGAT SANGAT tak suka milipede atau binatang merayap....wuiiii, jangan....
4.Saya sangat sangat sangat SANGAT SANGAT takut kalau orang cucuk pinggang saya... Phobia....
5. Saya sangat suka makan coklat. Tapi ada certain time je saya jadi gila makan COklat

Hobi
1. Cooking
2. ter-hafal dialog movie...tak kira la movie melayu or omputeh, kalau bahasa lain, ter hafal translation dia hehehehe
3. Blogging
4. Tgk TV and Movie, kartun, aniime segala...
5. Paper craft. ( lama giler tak buat paper craft... home made cards using the CARL puncher tu...nanti lah balik malaysia boleh buat lepas rindu hehehe)
.
4. Anda perlu memilih 6 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.
1. Kingdoms of dreams
2. Kita adalah Hambanya
3. Masam-masam manis
4. A breath of Fresh Air
5. Retrovirus
6. Hikmah Kembara

5. Jangan lupa untuk melawat blog mereka dan meninggalkan komen yang menyatakan"anda telah di tag - sila layari blog saye untuk mendapatkan award anda".

2 comments:

Dania's mummy said...

oooo... i was so touched by how u describe me.. thanks dear sbb sudi jawab my tag...

atieaster said...

thank u lovely kak husna.. :)