23 May, 2009

TAG TIG TOG

1. Bekas kekasih saya adalah :
-maaf soalan kurang jelas...

2. Saya sedang mendengar :
- Di bius CInta - Melly Goeslow & Yusry

3. Mungkin saya patut:
- Reprogram sistem pengkomputeran diri

4. Saya suka :
- memasak

5.Sahabat-sahabat baik saya :
- ada di townhouse comel masing masing

6.Saya tak paham :
- tentang bermacam benda.... =(

7.Saya kehilangan :
- nuerons dalam otak

8.Ramai yang berkata :
- saya berbadan besar hehehehe.....

9.Makna nama saya :
- Beautiful. A Belle (sila rujuk http://www.baby-names-meanings.net/meaning/husna.html )

10.Cinta itu adalah:
- love is that tingly feeling you get and you don’t know why.

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
- Tido.....

12.Saya akan cuba :
- Lebih serius dalam pembelajaran saya...

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
- Forever aand ever...until when when...

14.Telefon bimbit saya :
- adalah teman setia saya yang selalu saya bimbit heheheh...

15.Bila saya terjaga dari tidur :
- saya matikan Alarm telefon bimbit yang di bimbit oleh saya heheheh

16.Saya paling meluat apabila :
- sindrom mim alif lam sin saya dah datang.

17.Pesta/Parti adalah :
- wajob pergi kalau kat adelaide... Party = gathering

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
- Puteh, Hitler, Pingu and Belle ( kucing kucing yang sangat di rindui...)


19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
- Sedang melaluinya sekarang...

20.Hari ini :
- HUjan....

21.Malam ini saya akan :
- Tgk la, kalau sempai Main Guitar Heroes dgn Nadia ke, mcm semalam...Main sampai Bateri Cordless Guitar tu abes...

22.Esok pula saya akan :
- pi Uni...jengok Office yang dah lama tak di jengok tu

23.Saya betul-betul inginkan :
- aaaiihhhhh.....i really want it, tapi Allah belum bagi peluang lagi...

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
- Anak sapa la yang comot sangat niii...? heheheh Anak M.O !!! hehehehe

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
- sangat Evil !!!

26.Makanan Barat atau Jepun :
- Kedua duanya juga saya suka

27.Bilik yang terang atau gelap :
- Tidak terlalu cerah dan tidak terlalu gelap...agak agak elok utk hibernasi

28.Makanan segera adalah :
- sangat best di makan ketika stress

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
- Thanks

30.Siapa yang anda nak Tag?
- Kesian bebudak kat sini asyik kena tagg je... tak pe, nak tagg jugak hehehehe seperti biasa, Nadia, Mak Tam, Rozi, Atie dan sesiapa jua di mana jua anda berada....

No comments: