13 February, 2012

Kemah





Okay that's the bed i'm sleeping in tonite. Aduhhh mcm tent!!! Rimas pulak tgk katil tu mcm tu.seumur hidup tak pernah tido katil mcm ni tau.hehehehe I mean with the langsir mcm tu.

I am not sleeping in my bed tonite because of my sinus. Hitler lepak on my bed and God knows where she played before, all the dust and stuff, makes me sneeze.yang pelik tu hitler aja yang trigger my sinus, belle and pingu tak pulak. I took out the bed sheet and didnt put a new one yet.tadi nak bubuh pingu landing baik punya.kesian nak kejut dia turun katil. Nak pasang sendiri tilam tu maha berat !! So in the end lupa nak pasang cadar baru.




He's not himself today, asyik melepek tido and a bit clingy.tak tau why. Tapi still sempat posing





Gud nite peeps !!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Persiaran Dato Menteri,Shah Alam,Malaysia

No comments: