09 October, 2010

MMS



Sejak raya hari tu, bnyk betul notice MMS masuk.. sebenarnya bukan bnyk MMS, dua je, tapi noticenya yang berlambak..



Pulak dah, the phone that i'm using now, Xman T55 ( as the pic above, this is not my phone... It belongs to my dad, saya hanya pinjam..selamanya pun sejak dulu kala, smua handphone saya, saya pinjam bapak saya punnya tak pernah beli sendiri sebab kalau nak beli, mesti ayah saya yang nak bayar jugak sebab dia kata itu tanggungjawab dia.. saya kan student dulu dan student sekarang..oh ye, reminder, bapak saya bukan tauke handphone and tidak mempunyai kedai menjual handphone.. hehehe) is kinda Malaysian made phone and still new in the market. At the point of time i start using it, baru semalam ianya di launch kan oleh dutanya, tak lain tak bukan, encik angkasawan nagara kita ( selamat pengantin baru to you Dato SMS! tapi ape citer phone dato ni takleh MMS? hehehe). Bukan phone tu tak de features yang tak best, semuanya best smuanya power. siap ada Facebook lagi tuh... CUmanya kebanyakan service provider kat Malaysia ni belum ada configuration system for the X-man Tseries phones. So, tak dapat lah nak melayari internet mahupun menerima MMS.

the two MMS yang i dapat pun hanya boleh tengok melalui laptop.

Tak pe lah.. nanti saya dah kerja, saya beli henpon yang canggih k...

 iPhone 4, droool.....



Buat masa ni, Phone Pinjam pun, pinjam lah....

teeheee =)

No comments: