26 October, 2008

From here to there.......

From here


to here







11 comments:

Anonymous said...

what a day!!..huhuh after giler2 semangat buat morning walk..kita dua kena serangan allergy yg teruk!..alahai..tak tau le plak pollen count kuat pepagi!!sorry aunty yurve

What's luv gotta do ? said...

kih kih kih...at least mak tam sampai la jugak ke uni, husna terus pening, makan ubat tido tak bangun dah... hu hu hu.... Anyway, it's getting better now.. Kita mana la nak tau kan... no worries Mak Tam. esok another day Husna berkurung dalam bilik he..he...

Anonymous said...

hehehh..i wish tht i also cud berkurung dalam bilik..taaaapi....tau2 je la..get well soon untuk kita berdua..huhuhuhu

amirulhusnitekpi said...

ish..ish...penyebab utama hang nak pi ke gambaq kedua tu...suzie aka maktam syndrome laaa :P cuba hang masuk pintu tu...pi habaq kat depa yg hang dah jumpa a new psyche syndrome yg tak pernah dijumpai manusia...mesti glamerrnya...muahahahahhah

What's luv gotta do ? said...

ha..ha..ha...fuhhh....penemuan baru seyh.... Nanti aku ngan Mak Tam leh dapat Datuk coz membuatkan nama Malaysia terkenal... mcm Datuk ShahRUKhkhan.. kan Dato' Mak Tam he...he... comel je Dato' Mak Tam...or Datok' Suzie

amirulhusnitekpi said...

haa..betui..betui..nanti hangpa ambik la iktibar dari dato siti nurhaliza tu...pi cari jejaka2 cam dato K tu...ooo...tapi kalau hangpa dah pangkat dato...kena pi cari tansri dgn tun pula laaa...hehe...

What's luv gotta do ? said...

eeeiii....dowan !!! Kita lihat apa kata Mak Tam....Mak Tam.. ooo Mak Tam....(di subuh hari mencari Mak Tam...)

Anonymous said...

hello...ni apahal la plak nama aku yg jadi mangsa ni..aku tau le nama aku terlalu sweet utk disebut (hehehh)..dah jgn nak menambah2 lagi...cukup le ngan satu anugerah syndrom yg nadia bg kat aku....lagi satu..huh..tak kuasa aku nak menambah2 tittle kat nama aku yg sememangnya dah pendek ni..buat menyemak je!!

What's luv gotta do ? said...

Alorr =(....Sorry Mak Tam...

amirulhusnitekpi said...

alaa...boleh la maktam...ni gelaran atau title yg sesuai..

Dato' Paduka Seri Maktam Suzie...fuhhhh...dahsyat!!! muahahahhaa....

Anonymous said...

huhu..sesuai apa...buat tergeliat lidah org je nak menyebut...tak payah!!