04 March, 2011

SAKIT lagi...

After making my first appearance in Public during Maher Zain's concert, I woke up the next morning with the tendencies of getting a FLU.  I had been in quarantine for a week and the air that I breathe is only the clean air at home hehehehe.... and i guess, my body went into a SHOCK !!!! during the concert. The indoor Stadium is a bit hot although they're air conditioned. ( Korang Jimat bajet ke apa eh???)

or maybe, I terkejut kot coz of my interaction with Mr Maher Zain on one to one basis when I passed my concert ticket for him to sign. He signed it alright and then look at me and say " There...I even gave my self a moustache hehehe..."

For safety reason, muka terpaksa di kaburkan hehehehe

How i got to do this? Haaihhhh Panjang ceritanya... semuanya kerana Fazila. Fazila wanted to stay after the concert sebab dia nak bergambar dgn MZM-fc yang lain, so saya ni hanya lah juru gamabr dia je. At one point tgh amik gambar MZM-fc dgn MZ, dah habis MZ bangun, tetiba i was pushed towards him, i cari fazeila, dia boleh pulak tengah bersembang dgn a few MZM-fc kat ceruk sana..I was like nak HANGIN dgn budak kecik tuh.... and i was like "Hello, FAZILAAA !!!! ni MZ depan mata ni OWHKAY !!!!! where are you?? dok sembang !!! haihhh!!! Meh le sini dulu cepat !!!!" so, in the end i ckp dgn dia, "SInce you are his no1 fan, sila lah pergi bergambar dgn dia untuk sekali ni.. once and for all kot !!!" So kami berdua pun pergi la.. Fazeila begged the manager and she got her chance and ajak me skali. I will not put the photo of me, Fazila and MZ here, but i will put the photo before that okay...

Alamak , Sorry Fazila, gambar u ter blur plak hehehe and that's MESUT Curtis next to MZ.

All in all,sudahnya malam tu, sampai rumah dekat kul 1.30 kerana menunggu si Fazila nak bergambar hehehe... Fazila balik dgn hati yang berbunga bunga mlm tu. Kak Husna ? Kak husna terus Demam esoknya !!!! 

No comments: