28 March, 2011

Sedeyh sniff sniff




Pingu sakit !!! I dunno sakit apa but he didnt come home for two days and when he came home he is all weak and lembik.. Lost his appetite and lembik terus.so my dad took him to the vet and they gave him an antibiotic injection. Owh goshhh... I was misarableand still is now.. Hati tak senang mengingatkan si pingu kat shah alam.haihhhh


I miss him alrite tapi bila sakit mcm ni lagi hati tak senang..




How not to miss him if every day he teman u buat kerja ;). Tgk tangan dia landing baik punyaaa.. Eh, kucing ada tangan ka? Kaki lah...

Get well soon pingu !!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Argyll Walk,Bellevue Heights,Australia

1 comment:

Che Kay said...

boleh terima la tu 'tangan kucing'. hehehe get well soon pingu! sila bersedia utk poskad hari raya yang lain. =)