29 November, 2011

Conetto bear



So Cute !!!!!

Mcm best je ada life size teddy bear..

I used to have a huge Panda ( as big as a 3 year old kid) and i put my baby knitted sweater on to the Panda hehehe
But i no longer have it because Mom threw it away because it's kinda very old and not good for my sinus hehehe but the anak anak panda yang lain ada lagi..and i told mom not to give it to my 5 year old niece hehehe not even my Barbie Dolls hehehehehe Teruknya Aunty ni kan.... ( itu collection maaa !! )



1 comment:

Che Kay said...

dulu masa dok kat johor kite pon ada Panda besar. ada sorang pakcik belikan masa pegi Singapore. Last2 panda tu disimpan dalam store bawah tangga.Masa tu rajin masuk store semata2 nak lawat panda and jahit yang mana patut. lepas tu tahun 1992 panda tu kena bakar sebab dah tak dapat diselamatkan lagi. =)